
Automatisch incasso inregelen
Maak het uzelf makkelijk: stel een automatische incasso in voor de betaling van uw premie. Met een automatische incasso wordt uw factuur binnen veertien dagen na de factuurdatum door ons geïncasseerd. Dat scheelt u tijd en kosten.
- U betaalt altijd op tijd
- U heeft daardoor nooit extra kosten
- U betaalt veilig en zonder omkijken
- U houdt altijd controle over uw eigen rekening
- U laat betalingen waarmee u het niet mee eens bent eenvoudig terugstorten door uw bank
In SWP kunt u per rekeningnummer aangeven of u kiest voor automatische incasso. Automatische incasso is alleen van kracht als u een machtigingsformulier heeft ingevuld. Kiest u voor betalen via automatische incasso? Zo regelt u het:
- Ga naar pensioenaangifte.apg.nl
- Log in met eHerkenning met de dienst 'Werkgever- Selfservice Werkgeversportaal APG'
- Klik op 'SWP'
- Selecteer uw aansluiting in de keuzebalk bovenaan de pagina
- Klik in het tabblad 'Organisatie' op 'Wijzig organisatiegegevens'
- Kies op de pagina 'Beheren organisatiegegevens' het kopje 'Rekeningen'
- Stuur een ondertekend formulier ‘SEPA incasso machtiging’ mee met het wijzigingsverzoek
- Download het formulier via de link
U kunt dit formulier printen, invullen, ondertekenen, digitaliseren, uploaden en vervolgens inzenden.