
Automatisch incasso inregelen
Maak het uzelf makkelijk: stel een automatische incasso in voor de betaling van uw premie. Met een automatische incasso wordt uw factuur binnen 14 dagen na de factuurdatum door ons geïncasseerd. Dat scheelt u tijd en kosten.
- U betaalt altijd op tijd
- U heeft daardoor nooit extra kosten
- U betaalt veilig en zonder omkijken
- U houdt altijd controle over uw eigen rekening
- U laat betalingen waarmee u het niet mee eens bent eenvoudig terugstorten door uw bank
Een goede keuze! Met automatische incasso betaalt u altijd op tijd. U betaalt altijd 14 dagen na de factuurdatum.
U geeft uw keuze door via het Selfservice Werkgevers Portaal. U logt hier in met de eHerkenning dienst 'Werkgever - Selfservice Werkgevers Portaal APG'.
Hier geeft u heel eenvoudig uw keuze voor automatische incasso door:
- Ga naar het tabblad 'Organisatie';
- Kies voor 'wijzig organisatiegegevens';
- Ga naar het tabblad 'rekeningen';
- Voeg hier uw rekeningnummer voor het betalen van facturen toe, of wijzig uw bestaande rekeningnummer;
- Kies hierbij voor automatische incasso;
- Verstuur uw wijzigingsverzoek.
Zodra wij uw verzoek hebben verwerkt krijgt u per e-mail of brief bericht van ons. We schrijven vanaf dat moment via automatische incasso alle openstaande en toekomstige premiefacturen af. Andere facturen, zoals rentefacturen, blijft u wel zelf overboeken.