Pensioenadministratie

Alle informatie voor uw pensioenadministratie en pensioenaangifte overzichtelijk bij elkaar. Zoals handleidingen, uitleg bij het aanleveren van loon- en premiegegevens en hoe u gegevens wijzigt.

U gebruikt het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP) voor uw pensioenaangifte en pensioenadministratie. U logt op SWP met eHerkenning in.

Premie betalen voor uw werknemers

De loon- en premiegegevens die u aanlevert aan onze administratie bepalen het premiebedrag op uw factuur.

Pensioenaangifte in 2026

1 janauri 2026 geldt de nieuwe pensioenregeling. Dan verandert er ook wat voor de pensioenaangifte. 

Handleidingen

Alle handleidingen voor het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP) bij elkaar.

Meestgestelde vragen SWP

Antwoord op vragen over het controleren van gegevens of het oplossen van signalen.

Bankrekeningnummer wijzigen

Wijzigen de bankgegevens van uw organisatie? Geef dit aan ons door in SWP.

Automatisch incasso

Maak het uzelf makkelijk: stel voor de betaling van uw premie automatische incasso in.

eHerkenning

U gebruikt eHerkenning om in te loggen op SWP.

Wijzigingen doorgeven

In uw bedrijfsgegevens of uw aanlevering.