We plaatsen noodzakelijke cookies voor het gebruik van deze website. Graag zouden we ook cookies plaatsen waarmee we advertenties op social media persoonlijker en relevanter kunnen maken. Vindt u dat goed? Lees er meer over in onze cookieverklaring.
U krijgt een nieuwe werknemer in dienst. Dan is het belangrijk dat u hem aanmeldt bij SPW.
U of uw administratiekantoor levert loon- en premiegegevens aan via een loonpakket of via het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP). Met het aanleveren van die gegevens meldt u ook uw nieuwe werknemers bij ons aan. Dit doet u vanaf de eerstvolgende maandelijkse aanlevering.
Na de aanmelding ontvangt uw werknemer binnen een aantal weken van ons een welkomstbrief.
Waar moet u op letten bij het aanmelden van een nieuwe werknemer?
1. SPW heeft géén minimumleeftijd voor deelname aan de pensioenregeling
2. Onderstaande soorten werknemers kunnen niet meedoen aan de pensioenregeling. Ze hoeven daarom niet aangemeld te worden bij SPW. Het gaat om de volgende werknemers: