Klantonderzoek van SPW

Wij willen graag weten wat u van onze dienstverlening vindt. En wat we beter kunnen doen. Daarom voeren we regelmatig klantonderzoek uit onder de leden van ons klantenpanel.

Deze onderzoeken voeren wij momenteel uit:

  • Onderzoek om onze communicatie te verbeteren (via onafhankelijk onderzoeksbureau Etil)
  • Onderzoek naar tevredenheid over de website
  • Onderzoek naar tevredenheid over MijnSPW
  • Onderzoek naar tevredenheid over het contact met onze klantenservice
  • Onderzoek naar tevredenheid over Helder Overzicht & Inzicht
  • Onderzoek onder werkgevers naar tevredenheid over onze dienstverlening ('werkgeversbediening')

We voeren de onderzoeken vaak uit via een online vragenlijst. Deze vragenlijst versturen we via een link in een e-mail. Vertrouwt u de e-mail niet? Of bent u bang voor phishing? Controleer dan wie de e-mail heeft verstuurd. Uitnodigingsmails voor SPW-onderzoeken worden altijd verstuurd vanuit onderzoek@spw.nl. Controleer ook of het onderwerp van de e-mail in het lijstje onderzoeken hierboven staat. 

Heeft u een verdachte e-mail ontvangen van SPW? Dan horen wij dat graag van u. Neem dan contact met ons op.

Wij vinden het belangrijk om te weten wat u van ons vindt. Wij gebruiken uw ervaringen om onze dienstverlening nog beter te maken. Uiteraard gaan we zorgvuldig met uw gegevens en antwoorden om.
Wat kan er beter? En waar bent u juist erg tevreden over? We horen het graag. Meld u aan voor ons klantenpanel. We nodigen u dan geregeld uit om uw mening te geven. U kunt per onderzoek beslissen of u meedoet of niet.