Automatisch incasso inregelen

Maak het uzelf makkelijk: stel een automatische incasso in voor de betaling van uw premie. Met een automatische incasso wordt uw factuur binnen 14 dagen na de factuurdatum door ons geïncasseerd. Dat scheelt u tijd en kosten.

  • U betaalt altijd op tijd
  • U heeft daardoor nooit extra kosten
  • U betaalt veilig en zonder omkijken
  • U houdt altijd controle over uw eigen rekening
  • U laat betalingen waarmee u het niet mee eens bent eenvoudig terugstorten door uw bank 

Een goede keuze! Met automatische incasso betaalt u altijd op tijd. U betaalt altijd 14 dagen na de factuurdatum.

U geeft uw keuze door via het Selfservice Werkgevers Portaal. U logt hier in met de eHerkenning dienst 'Werkgever - Selfservice Werkgevers Portaal APG'.
Hier geeft u heel eenvoudig uw keuze voor automatische incasso door: 
 

  • Ga naar het tabblad 'Organisatie'; 
  • Kies voor 'wijzig organisatiegegevens'; 
  • Ga naar het tabblad 'rekeningen'; 
  • Voeg hier uw rekeningnummer voor het betalen van facturen toe, of wijzig uw bestaande rekeningnummer; 
  • Kies hierbij voor automatische incasso; 
  • Verstuur uw wijzigingsverzoek.

Zodra wij uw verzoek hebben verwerkt krijgt u per e-mail of brief bericht van ons. We schrijven vanaf dat moment via automatische incasso alle openstaande en toekomstige premiefacturen af. Andere facturen, zoals rentefacturen, blijft u wel zelf overboeken.