Automatisch incasso inregelen

Maak het uzelf makkelijk: stel een automatische incasso in voor de betaling van uw premie. Met een automatische incasso wordt uw factuur binnen veertien dagen na de factuurdatum door ons geïncasseerd. Dat scheelt u tijd en kosten.

  • U betaalt altijd op tijd.
  • U heeft daardoor nooit extra kosten.
  • U betaalt veilig en zonder omkijken.
  • U houdt altijd controle over uw eigen rekening; Betalingen waar u het niet mee eens bent, laat u eenvoudig terugstorten door uw bank. 
In SWP kunt u per rekeningnummer aangeven of u kiest voor automatische incasso. Automatische incasso is alleen van kracht als u een machtigingsformulier heeft ingevuld. Kiest u voor betalen via automatische incasso? Zo regelt u het:
  • Ga naar pensioenaangifte.apg.nl
  • Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord
  • Klik op 'SWP'
  • Vul  rechtsboven in het blauwe vak uw aansluitnummer in 
  • Klik in het tabblad 'Klantbeeld' op 'Uw organisatiegegevens wijzigen'
  • Kies op de pagina 'Beheren organisatiegegevens' het kopje 'Rekeningen'
  • Stuur een ondertekend formulier ‘SEPA incasso machtiging’ mee met het wijzigingsverzoek 
  • Download het formulier via de link 
U kunt dit formulier printen, invullen, ondertekenen, digitaliseren, uploaden en vervolgens inzenden. 
 
Let op! Alleen de bestuurlijke contactpersoon kan een machtiging tot automatische incasso regelen.