Wat wij doen met uw opmerkingen en klachten?

Via vragenlijsten, met ons contactformulier of aan de telefoon geeft u ons waardevolle opmerkingen en tips. Hiermee verbeteren wij voor u onze communicatie en dienstverlening. Uw mening is dus heel belangrijk voor ons. Wat wij precies hiermee doen? Dat leest u hier. Ook vindt u hier een overzicht van onze belangrijkste verbeteracties tot nu toe in 2022.

Onze belangrijkste verbeteracties

Berichtgeving over status Russische beleggingen
Sinds de oorlog in Oekraïne kregen wij veel vragen over Russische beleggingen. Via de nieuwsberichten op de website, houden wij deelnemers zo goed mogelijk op de hoogte. We hebben het besluit genomen om op verantwoorde wijze afstand te doen van beleggingen in Russische bedrijven zodra dat mogelijk is. We kopen ook geen nieuwe Russische beleggingen meer aan.

Indexatiebrief Bijzonder Partnerpensioen​ 
Informatie over indexatie bijzonder partnerpensioen was lastig terug te vinden voor deelnemers en hun ex-partners. Daarom hebben wij brieven gemaakt voor deelnemers die ex-partners hebben. Want heeft u een ex-partner? Dan heeft uw ex-partner of hebben zelfs uw ex-partners recht op bijzonder partnerpensioen als u overlijdt. Ex-partners ontvangen 1x in de 5 jaar een Uniform Pensioenoverzicht (UPO).

Inlogscherm aangepast voor eenvoudig en efficiënt aanmelden post digitaal 
Deelnemers trokken aan de bel over een brief waarin wij hen vroegen over te stappen naar post digitaal. Er ontstond onduidelijkheid over de stappen die zij moesten doen in Mijn SPW om dit aan ons door te geven. Daarom hebben we het inlogscherm aangepast op verschillende onderdelen. De aanpassingen zorgen voor meer duidelijkheid en betere toegankelijkheid. 

Wilt u zich aanmelden voor ons klantenpanel?

Daar zijn wij heel blij mee! Aanmelden kan via dit formulier. U wordt dan een paar keer per jaar uitgenodigd om mee te doen aan een kort onderzoek. Wij vragen bijvoorbeeld naar uw mening over verschillende thema's. En geen zorgen: u heeft hiervoor geen uitgebreide pensioenkennis nodig. Na een onderzoek krijgt u altijd als eerste de resultaten te horen.

Wij voeren verschillende soorten onderzoek uit. Wilt u weten welke onderzoeken dit zijn en hoe we dat doen? Of heeft u vragen over hoe wij met uw gegevens omgaan? 

Kijk dan op deze pagina voor meer informatie over klantonderzoek bij SPW.

Neemt u dan vooral contact met ons op. Ons serviceteam staat van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 uur en 17:00 uur voor u klaar!