Heeft u een klacht een geschil?

Heeft u een klacht? Of is er sprake van een geschil? Stuur ons een brief.

Stuur een brief naar:
Klachtteam SPW
Postbus 637
1000 EE Amsterdam

Stuur uw brief naar:
Geschillencommissie SPW (Afd. Juridische zaken) 
Postbus 637 
1000 EE Amsterdam
 
Uw geschil zal door de secretaris van de geschillencommissie in behandeling worden genomen.

Vermeld de volgende gegevens in de brief:

  • uw naam, uw adres en uw uw geboortedatum; 
  • uw registratienummer bij SPW, dit nummer vindt u op alle brieven die u van SPW krijgt; 
  • de datum waarop u de brief verstuurt; 
  • een beschrijving van uw klacht of het geschil en de redenen waarom u het niet met SPW eens bent. 

Het klantteam stuurt u binnen twee dagen een bevestiging van ontvangst van uw klacht. Binnen 10 werkdagen wordt de klacht afgehandeld.