Uw feedback maakt verbetering mogelijk

Via onze website, aan de telefoon, in het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek en in enquêtes gaf u ons feedback en tips. Om de dienstverlening én communicatie steeds te blijven verbeteren. Daarom hebben wij in 2019 het volgende aangepast.

Verbeteringen 2019

  • Partnergegevens toegevoegd aan Helder Overzicht & Inzicht(HO&I): Sinds 2019 is het mogelijk om gegevens van de partner toe te voegen aan HO&I. Zo heeft u een completer beeld van uw gezamenlijke financiële situatie. Bekijk de optie in  Helder Overzicht & Inzicht op Mijn SPW.
  • Ouderdomspensioen aanvragen tot een maand voor uw pensioen: het ouderdomspensioen aanvragen moet ruim op tijd worden gedaan. Hierdoor kunnen we alles op de door u gewenste datum uitbetalen. Sinds kort vraagt u uw pensioen aan tot de maand van ingang van uw ouderdomspensioen in MijnSPW.

We werken altijd aan verbetering op basis van uw feedback. Ook krijgen we regelmatig complimenten. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee.

Complimenten over SPW

We werken altijd aan verbetering op basis van uw feedback. Ook krijgen we regelmatig complimenten. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. Een kleine greep uit de complimenten:

  • ... Site is zeer duidelijk. TOP!
  • ... Gewoon een goed gevoel bij alles
  • ... Duidelijke website en goede pensioenplanner
  • ... Het is duidelijk en eenvoudig om online het pensioen aan te vragen

Wilt u meepraten?

Meld u dan aan voor ons klantenpanel. U wordt een aantal keren per jaar uitgenodigd om uw mening te geven over de communicatie en dienstverlening van SPW. Ook kunt u ons altijd laten weten wat u van ons vindt via de enquêtes op onze website of Mijn SPW.

25-09-2019